
mgr Aneta Kotylak-Moskwa
Neurologopeda z wieloletnim doświadczeniem we Wczesnym Wspomaganiu Rozwoju, nauczyciel kształcenia zintegrowanego, wychowawca przedszkolny oraz reedukator.
Z ogromną pasją i zaangażowaniem prowadzę terapię logopedyczną skierowaną do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W swojej pracy koncentruję się na wspieraniu prawidłowego rozwoju mowy i komunikacji. Pomagam dzieciom z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, obniżonym poziomem kompetencji językowych, a także z trudnościami w nauce czytania i pisania. Prowadzę również terapię dla dzieci z zaburzeniami komunikacji oraz wspieram rozwój umiejętności niezbędnych do dobrego funkcjonowania w środowisku szkolnym i rówieśniczym.
W swojej praktyce łączę wiedzę teoretyczną z bogatym doświadczeniem pedagogicznym, co pozwala mi całościowo wspierać dziecko – zarówno w zakresie terapii logopedycznej, jak i edukacji wczesnoszkolnej. Ważnym elementem mojej pracy jest także ścisła współpraca z rodzicami i opiekunami, którym przekazuję wskazówki do codziennej pracy z dzieckiem w domu. Wierzę, że to właśnie partnerskie podejście oraz konsekwencja w działaniu przynoszą najlepsze efekty terapeutyczne.
Prywatnie jestem mamą trójki dzieci, co dodatkowo wzbogaca moje doświadczenie i pomaga lepiej rozumieć potrzeby najmłodszych. Wolny czas spędzam aktywnie – podróżując, uprawiając sport i czerpiąc radość z kontaktu z naturą. To właśnie z tych pasji czerpię energię i inspirację do pracy z dziećmi.

mgr Krzysztof Kuciński
Logopeda, Neurologopeda, Pedagog specjalny
Ukończyłem studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna. Studia podyplomowe z zakresu neurologopedii ukończyłem na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Doświadczenie zawodowe zdobywałem podczas licznych praktyk studenckich w szkołach i przedszkolach jak również podczas pracy jako logopeda w przychodni. Od kilku lat zajmuję się terapią logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Opracowuję i realizuję indywidualne plany terapeutyczne dzieci z trudnościami komunikacyjnymi o różnorodnym podłożu, w tym z niepełnosprawnością intelektualną oraz ze spektrum autyzmu. Zajmuję się stymulacją rozwoju mowy w przypadkach opóźnionego rozwoju mowy i w niedosłuchu. Metodykę, pomoce dydaktyczne oraz motywacyjne zawsze dostosowuję do indywidualnych potrzeb, dzięki czemu zajęcia stają się prawdziwą przyjemnością. Ponadto, na co dzień zajmuję się profilaktyką logopedyczną oraz korekcją wad wymowy wynikających z nieprawidłowych funkcjonalności mięśni aparatu artykulacyjnego. Swoją wiedzę i kwalifikacje zdobywam biorąc udział w warsztatach i szkoleniach. Biorę również udział w konferencjach logopedycznych i terapeutycznych o alternatywnych metodach komunikacji oraz terapii behawioralnej. Ukończyłem także dwustopniowe szkolenie uprawniające do prowadzenia terapii ręki. W pracy łącze różne techniki i metody, sugerując się dobrem i potrzebami dziecka. W obszarze moich zainteresowań zawodowych pozostają trudności komunikacyjne uwarunkowane neurologicznie, obwodowo i emocjonalnie